Thursday 18 March 2010

Lotus Symphony telepítés 64 bites Ubuntun

Végre megembereltem magam és feltelepítettem a 64 bites Ubuntu 9.10-et a laptopomra. Néhány napig felhőtlen volt a boldogságom, mert nulláról 15 másodperc alatt felálló gépem még sosem volt. Azután persze elkezdett bennem motoszkálni a kisördög, hogy miért is nem Lotus Symphony-t használok az Open Office helyett. Rajta hát! Rögvest elszáguldottam a letöltő oldalra és alaposabb tanulmányozás nélkül letöltöttem a Lotus Symphony 3 Beta 2-t Ubuntura. A telepítéskor azonban legörbült a szám széle, mert megkaptam, hogy mit akarok AMD 64 architektúrán egy i386 32 bit architektúrára készült csomaggal. Kisebb kedvtelenség és 2 nap szünet után azt mondtam, hogy ilyen nincs, Symphony fórum meg van, hát keresgéljünk. És lőn csoda! Szinte elsőre találtam valakit, aki hasonlót játszott, de kicsit bátrabb volt nálam. A csel mindössze ennyi:
sudo dpkg -i --force-all symphony_3.0-1hardy1_i386.deb (*persze a telepítőcsomag neve lehet más)
És lőn világosság! A 32 bites Lotus Symphony szépen működik a 64 bites architektúrán.


Származási hely: Blogger Képek

No comments: