Friday 13 February 2009

Lotus Symphony 1.2

Azt hiszem, hogy betegesen keresem magamnak a bajt. Amikor hajdanán megjelent az Open Office lelkes híve és állandó szidalmazója voltam a kezdeti problémák miatt. Ezek valamelyik 2.x verziónál csitultak el igazán, amikor már teljesen megbízhatónak ítéltem a magyar verziót. Ahelyett azonban, hogy békés nyugalomba vonultam volna, belevetettem magam a teljesen újnak tekintett Lotus Symphony használatába. Volt is fogcsikorgatás az elején, de lassacskán ez a gyerek is megtanult járni meg szépen magyarul beszélni. Azért egy kicsit erőteljes a fiúcska, már ami az erőforrások felhasználását igényli, és néha botlik egy kicsikét. Most éppen egy Microsoft Excel feliratú botocskát dugtam a lába közé, amire esett egy nagyot, de semmi gond. A szülőknek már jeleztem, akik teljes erőbedobással tanítgatják a kicsikét.

No comments: