Thursday 13 March 2008

Lotus Notes 8.0.1 demók

A LotusPhere Comes to You 2008 budapesti rendezvényén mutattam néhány fontos újdonságot. Ezekről készítettem kis filmeket, amelyeket itt szeretnék megosztani mindenkivel. Az első ilyen a Quota/Kvóta kijelzése Lotus Notes 8.0.1 kliensben. Ez egy nagyon fontos szolgáltatás, mert segítségével a felhasználó folyamatosan követheti postaládájának méretét. Amit én a rendezvényen kifelejtettem, de ebben a demóban már nem, a Trash folder ürítése.
Katt ide a demóhoz vagy az alábbi képre

Lotus Notes 8.0.1 kvóta kijelzés


A következő demó egy érdekes kísérlet a http://www.webforditas.hu oldallal. Igazából egyik vendégünk vetette fel a kérdést a rendezvényen, én pedig megnéztem, hogy mit lehet kihozni a My Widgets/Live Text szolgáltatásokkal a Notes 8.0.1 kliensben. Az eredmény nem teljesen egyértelmű, mert hol működött a szolgáltatás, hol nem. Utána kell még néznem, hogy mit jelent a hibaüzenet, amit a webforditas.hu oldal időnként kiírt.
Katt ide a demóhoz vagy az alábbi képre
Lotus Notes 8.0.1 és Live text


Akkor most jöjjön egy kis "egykattintós" példa a Live Text-hez. Az aláhúzott szóra kattintva megnyílik a Sztaki szótár és kiadja az eredményt. Internet kapcsolat itt is szükséges.
Itt lesz majd a videó.


Eddig az Internetet használtuk fel, most áttérünk Lotus alkalmazásokra. Fontos, hogy maga az alkalmazás támogassa a My Widgets szolgáltatásokat. Teszteléshez legjobb egy 8.0.1 Journal template (journal.ntf). Ne felejtsük el, hogy az alkalmazásnak indeXelve kell lennie. Lássuk a medvét.
Itt lesz majd a videó.

Ha valaki szeretne még valamit látni, jelezze kommentben. Köszönöm.

No comments: