Tuesday 29 August 2006

Bemutatkozás

A Basic programozási nyelvet már a főiskolán, 1981 táján próbálgattam, de igazából 1987-ben kezdtem el szoftverekkel foglalkozni. Jó 7 éven keresztül a FoxBase és a FoxPro segítségével fejlesztettem raktári és kiskereskedelmi szoftvereket. Ezután volt egy kis kitérőm a Dataflex for Unix irányába, de ez csak fél évig tartott. 1995-ben "házasodtam" össze a Lotus szoftverekkel, és azóta együtt vagyunk. A fejlesztéstől 1997-ben elszakadtam, azóta inkább az adminisztrációval és a Lotus termékekhez kapcsoódó tanácsadással foglalkozom (tervezés, bevezetés, üzemeltetés, hibakezelés).
Már egy ideje gondoltam rá, hogy Internetes naplót írjak Lotus témakörben, de valamiért mindig elmaradt. Ez a kezdeményezés igazából a BLOG, a DOGEAR és a WIKI keveréke, ahol - az általam felvitt - tartalom stílusa elég laza, de a szakmai tartalom mindíg hiteles. Általában hetente egyszer tervezem frissíteni az adatokat, és átnézni/megválaszolni a kommenteket, de lehet, hogy ez időnként ritkább lesz. Remélem minden látogató számára hasznos oldalakat hoztam létre. Bátorítalak benneteket az értelmes hozzászólásokra. Üdv, András